söndag 5 december 2010

veckans

Jag började följa szalkais marathonprogram den här veckan. Följer 4:30 programmet fastän det känns lite tufft nu efter mina veckor med vila från löpningen,  så jag kör lite långsammare ock kortare distanser nu ibörjan så att jag inte åker på någon mer skada. Faktum är att jag på 2 pass under veckan känt mej stel i knät och fått avbryta. Så här har mina löppass under veckan sett ut:

Tisdag: 3,4 km började känna av knät redan efter 3 km och nöjde mej så.

Torsdag: 5,5 km knät kändes av efter 5 km.

Söndag: 7,1 km i nysnö, tog en hel timma!

Förutom löpningen så har jag varvat med träning på balansbollen och balansbrädan.

Adventsfrukost innan min löprunda: blåbärsgröt med hallon och mjölk och en kopp kaffe. Julkalendern på tv:n!
Har köpt broddar till skorna nu och det behövdes verkligen idag...snöat på natten och inte en enda gata var plogad.
 Ha en trevlig andra advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar