fredag 26 november 2010

Skapa ett beroende

Jag skulle gärna vilja skriva här att jag var superladdad och sugen på att ge mej ut att springa idag, men då skulle jag ljuga. Jag skulle hellre stannat inne och kurat men jag måste få tillbaka lusten att springa efter flera veckors vila från löpning och jag tror att det enda sättet att få tillbaka lusten är att springa!,.. skapa ett beroende, Man blir ju beroende av nikotin genom att röka så då kan väl jag bli beroende av löpning genom att springa!
Dagens: 30 minuters löpning... kallt (-8), mörkt och halt.
Klädd för vinterlöpning: underställ - tröja & byxor, fodrade tights, tröja, jacka, två par fingervantar, benvärmare, handledsvärmare, scarf och mössa! Det var lite kallt åt fingertopparna, men det var det enda stället jag frös på. Saknar broddar på skorna annars kommer jag klara av vinterlöpningen finfint...klädmässigt alltså. Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar