tisdag 9 november 2010

lite löpning...

Hej!
Lite dåligt uppdaterat här!
Har sen sist fått ihop två löppass, förra veckan ett på 3 km, men då fick jag avbryta för att jag började känna av knät. Idag sprang jag 5 km lite snabbare än det bekvämlighetstempot jag brukar ha. Men nått speciellt snabbt går det ju inte för det... Jag hade en puls mellan 170-180bpm, så det var lite jobbigare än vad det brukar vara. Tyckte också att det kändes tungt och lite ovant, men så skönt att komma ut och springa igen!
Jo! var ute med min 10-åring igår också, 2,5 km fick vi ihop! Vi både sprang och gick, mest gick.... för en av oss fick håll, ont i knä, ont i ben ...osv ;-) Det var kul iallafall att han ville följa med ut, hoppas att han får lust att följa med fler gånger.....

Tar det lite lugnt ett tag till framöver och inväntar besöket hos sjukgymnasten nästa vecka.

1 kommentar:

  1. Tack! Du har absolut gett mig en spark i baken i rätt riktigt. Man måste våga också :) Häftigt att vi fler marathonnybörjare :)

    SvaraRadera