måndag 31 januari 2011

Veckan som gick

Veckans träning resulterade 28,5 km fördelat på 3 löppass samt 4,2 km längdskidåkning.

 Långpasset igår söndag blev 17 km långt, jobbigt de första 5 kilometrarna. Men sen piggnade benen till och det kändes bra till de sista 2, då tröttheten kom ifatt mej. Spenderade restan av dagen i soffan, jag blir så trött efteråt... och hungrig! Kroppen bara skriker efter mat.

Fick till en skidtur också i sällskap med sonen och pappa. Det var vinterns första och det kändes i ljumskarna dagarna efter vill jag lova! Var väldigt ostadig på benen i nedförsbackarna... vilket mina blåmärken på knäna vittnar om :)

från långpasset i söndags

1 kommentar:

  1. Men åh! Det verkar ju gå strålande för dig! :)

    Jag har inte gjort nåt riktigt långpass! Sprang 12 kilometer på löpband en gång men det är nog mer än en månad sedan nu...

    Inspirerande att läsa här. Jag vill också kunna springa långt :)

    SvaraRadera