torsdag 2 september 2010

löpning igår

Jag tog mej en löptur igår 3 km, 20 min sedan lite backträning på det. Fokuserar just nu på att få in rutinen på löpningen och komma ner några kilon i vikt. Jag försöker att äta lite bättre och bara godis på lördag eller fredag, ingen extrem bantning alltså, det bör ju lösa av sig själv med tiden. Har inte så jättemycket att gå ner heller, men ca 5-7 kg skulle ju bli skönt att bli av med, då skulle ju löpstegen säkerligen kännas lite lättare med.

Funderar på boende i Stockholm kanske skulle fixa med det nu. Hotellen blir väl fullbokade rätt snabbt kanske? Jag har genom mitt jobb möjlighet att hyra lägenhet i sthlm men frågan är om den går att boka så tidigt? Får kolla upp det imorgon, vore skönt att ha det gjort. Nu ska jag gå ut och börja måla min ytterdörr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar