måndag 27 september 2010

Summering

Har glömt bort att lägga in mina löppass i bloggen men summerar veckan i ett inlägg istället.  På onsdag så stack jag ut för mitt längre pass på 13 km med TRE hela vilodagar före, det kändes bra till en början men efter en mil ungefär så började jag känna av mitt högra knä, som jag har haft problem med, ville inte riskera något utan gick sista biten hem istället. Gav mej ut och sprang en tur i skogen på Fredagen och hade då lindat knät, tog det försiktigt och kände inget ont i det, det blev 6 km i 6:20 fart. Gjorde ett nytt försök till min längre runda idag söndag. Var lite stel i vrister och smalben till en början men sen gick det bättre. Tog ingen tid på rundan tyvärr så jag vet inte om jag sprang på bättre tid än sist. Hade dock trevligt sällskap med mej, Grabben var med på sin cykel. Nu Ska vi snart mysa ner oss i soffan här och ladda inför en ny arbetsvecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar