fredag 22 oktober 2010

Gårdagen Torsdag

Det var lite småkyligt i början på rundan i går men allt eftersom blev det varmare...och svettigare. Joggade ca 7 km och i ungefär 45 min.  Direkt efteråt styrketränade jag i 30 min på gymmet vid min arbetsplats, eftersom jag skulle jobba natt efteråt. Hastade mej igenom några övningar på ben, bröst, rygg och mage....mest  benövningar och lite på balansplattan för mina knäns skull.
Reflexväst på!
Hade räknat med att få en grym träningsvärk idag, men den håller sig borta än så länge och det är ju bra för jag ska ta ett löppass till ikväll och då försöka att hålla nere pulsen (ca145 bpm) Garmin ligger på laddning för det hade jag ju glömt igår...men att batteriet ska ta slut så snabbt?, har ju bara använt det 2 ggr och däremellan har den ju varit avstängd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar