måndag 25 oktober 2010

söndag

sträcka :12,27km
medelpuls: 148 bpm
hastighet: 8:06 min/km
tid: 1h 39 min

Sprang på låg puls och höll ett lågt och behagligt tempo, det kändes riktigt gött att springa idag och jag skulle kunna ha ökat sträckan något om nu inte klockan hade blivit alldeles för mycket... attans att en ska ha tider att passa! Men nästa vecka ska jag ta en 15 kilometerstur.
Hade inga känningar i knät.... hoppas att mina rehabövningar gjort någon nytta. Det var ju några veckor sedan jag var ute på nån längre runda nu men det kändes bättre än nånsin!
Lyssnade färdigt på min ljudbok också, så till veckan får det bli ett besök på bibblan och låna en ny.

1 kommentar:

  1. Härligt att du kämpar på! Imponerad av din beslutsamhet :) Jag behöver också kontinutet och längtar också efter att ha tid eller ta mig tid för ett långpass :)

    SvaraRadera