tisdag 19 oktober 2010

löpskola!

Nyss kommit hem från dagens pass! Lite regnigt ute, men det märks ju inte när en har så mycket annat att fokusera på, testade lite nya övningar i dag nämligen (på väl undangömd plats, vill ju inte nån ska se mej :))
 Kollade på videorna på http://www.marathon.se/ om löpskolning häromdagen och jag blev sugen på att prova. Detta är helt klart något jag ska försöka lägga in ibland och hoppas på att det gör underverk för mitt löpsteg :)
Allt som allt med löpning före och efter avverkade jag 6,4 km idag. Kortare än planerat men jag ska ju jobba med...Och hinna duscha också innan, så nu börjar jag få bråttom!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack på besöket hos mig. Det gör mig så glad med nya vänner på bloggen. Hoppas du kommer tillbaka.
    Kul med dina planer med löpningen!
    Fråga gärna mig om du vill veta någon.. inte för jag är en expert men jag hjälper dig om jag kan.
    Vi kan heja på varandra!
    Jag är också anmält till ST nästa år!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Heja Greeny!
    Du verkar ju ta detta seriöst, vilket ja tycker är strongt. Lycka till med träningen och håll dej frisk. Hälsningar Han på Kemlossningen

    SvaraRadera