måndag 18 oktober 2010

veckoplanering v. 42

Sitter här och funderar ut hur jag ska lägga upp min träning under veckan. Jag brukar inte planera träningen så mycket utan försöker komma ut varannan dag så det har blivit 3-4 ggr i veckan. Men under veckan som kommer blir det lite svårt att vara spontan eftersom jag jobbar hela veckan, mån-sön. Skulle gärna få in lite styrka någon dag också.
Än så länge ser det ut så här:

Mån: vila
Tis: löpning 10 km
Ons: vila
Tors: löpning 5 km + styrka
Fre: löpning, fartlek 8 km
Lör: vila
Sön: löpning 5-8 km

3 kommentarer:

  1. Hej Hanna! Kul att du skrev till mig och vad peppad jag blev av din blogg! Fasen vad koolt att satsa på marathon. Spännande att följa din träning! :) Jag vill också lära mig springa långt men... jag hittar på en massa undanflykter och ska fundera vidare på mina mål och vad som är reellt och möjligt att genomföra :)

    SvaraRadera
  2. Annika: Jag är värmländska :)...bor i Grums, några mil utanför Karlstad.

    SvaraRadera